Vsa naročila iz spletne trgovine gtocka.si so poslana z dostavno službo DPD ali Pošto Slovenije, odvisno katerega prevoznika izberete v postopku nakupa. Oba ponudnika preko svojih aplikacij omogočata sledenje vašemu paketu od dneva pošiljanja dalje.
Po uspešnem zaključku naročila boste na svoj e-poštni naslov prejeli sporočilo z obvestilom o odposlanem paketu. Sporočilo pa vsebuje tudi gumb za sledenje vašega paketa, ki vas pelje direktno v aplikacijo prevoznika, ki ste ga izbrali v postopku nakupa in že avtomatsko vsebuje številko vašega paketa.
Ko boste kliknili na gumb za sledenje paketu se vam v brskalniku odpre novo okno in podatki o stanju vašega paketa se izpišejo na zaslonu.
Opozorilo: sledenje paketov ni možno takoj po prejemu sporočila s povezavo za sledenje, saj vam sporočilo pošljemo v trenutku, ko je vaš paket pripravljen na prevzem kurirja dostavne službe, ki bo opravljen tekom istega dne. Dostavna služba pakete pobira 1x dnevno, kar pomeni, da bo sledenje vedno delovalo šele v večernih urah tekočega dne in se lahko zgodi, da boste v primeru prehitrega preverjanja na ekranu videli le sporočilo, da paket še ne obstaja ali da o paketu ni podatka. V tem primeru počakajte in stanje paketa preverite še enkrat po 19.uri istega dne.
V kolikor imate težave s sledenjem paketu ali bi želeli dodatne informacije lahko prevoznika tudi kontaktirate in ga povprašate po stanju vašega paketa preko telefonske številke:
- Pošta Slovenije: 080 14 00
- DPD: 01 513 23 00
V kolikor želite dodatne informacije nas lahko kontaktirate preko e-pošte na info@gtocka.si ali preko telefona na 040 819 384.