Si kupil/a izdelek in je prenehal delovati?
Izdelek seveda lahko reklamiraš v garancijskem roku, mi pa bomo poskrbeli za za odpravo napake, zamenjavo ali povračilo denarja, če popravilo ali menjava ne bosta mogoča.
Ker vemo, da je postopek reklamacije oz. uveljavljanja garancije lahko zate kot potrošnika zamuden proces, reklamacije rešujemo hitro in na kar najenostavnejši način. Vse kar moraš storiti je, da nam svojo težavo sporočiš po e-pošti ali telefonu. Ko bomo seznanjeni s težavo bomo potrebovali še tvoj izdelek, da preverimo opis težave in potrdimo upravičenost uveljavljanja garancije.
Da bi izdelek kar najhitreje prejeli na naš naslov, ti bomo poslali povezavo, kjer ustvariš nalepko za pošiljanje in paket pustiš v najbližjem GLS paketomatu, ta pa bo naslednji dan že pri nas. Strošek pošiljanja takšnega paketa nosimo mi kot prodajalec, zato s tem kot kupec ne boš imel/a nikakršnih stroškov.
Ko bo postopek pregleda zaključen in ugotovljena napaka, bomo tvoj izdelek poslali v popravilo, če je to možno.
V kolikor popravilo ni možno pa bomo izdelek takoj zamenjali z novim in ti ga poslali še isti dan. V primeru, ko enakega izdelka nimamo več v prodaji ti bomo ponudili drug primerljiv izdelek ali na tvojo željo vrnili kupnino.
V kolikor reklamacija ne bo upravičena, boš o tem obveščen/a, skupaj z razlogom za takšen zaključek reklamacijskega postopka. V tem primeru izdelek dobiš vrnjen v enakem stanju, kot smo ga prejeli. Izdelek v tem primeru lahko prevzameš v našem razstavnem salonu ali ti ga pošljemo na tvoje stroške.
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki kot so določeni z veljavno zakonodajo in navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku pri katerem zakon in podzakonski akti določa obvezno garancija.
Uporabnik lahko garancijo uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali na njegovem pooblaščenem servisu, ta pa je dolžan odpraviti napake v roku 45 dni. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od uporabnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec uporabniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v navedenem roku ne popravi ali nato ne zamenja blaga z novim, lahko razdrete pogodbo ali zahtevate znižanje kupnine. Pravice potrošnika iz tega odstavka ugasnejo po dveh letih od dneva, ko ste zahtevali brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.
Stroške pošiljanja izdelkov v garancijsko popravilo krije kupec, po opravljenem pregledu in ugotoviti upravičene reklamacije ter popravilu ali zamenjavi blaga pa bo prodajalec stroške kupcu povrnil.