Podatki o podjetju
Pervisio d.o.o.
Stegne 23, 1000 Ljubljana, Davčna št.: SI21710783 Matična št.: 6950736000
Telefon: 01 / 828 09 80
E-mail: info@gtocka.si
Upravljalec spletnega mesta Gtočka.si je podjetje Pervisio d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi gtocka.si, gtočka.si oziroma prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine gtocka.si, pravice in obveznosti uporabnikov in trgovine ter urejajo poslovni odnos med gtocka.si in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja (ali »splošni pogoji«), ki so veljavni v trenutku nakupa, t.j. od oddaji spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
V delu kjer ti splošni pogoji implementirajo obvezne določbe zakonskih in/ali podzakonskih aktov, ki urejajo varstvo potrošnikov, se tako implementirane določbe uporabljajo samo za urejanje odnosov med prodajalcem in kupci v vlogi potrošnikov. Za preostale kupce veljajo splošna pravila in obveznosti, ki jih ureja vsakokrat veljavna zakonodaja ter določbe teh splošnih pogojev, ki niso posledica obveznega varstva potrošnikov.
Vrste uporabnikov
Z registracijo v spletni trgovini https://gtocka.si/ postanete član spletne trgovine gtocka.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini gtocka.si pridobita tako član kot gost (v nadaljevanju tudi uporabnik):
- član je vsak že obstoječ registriran uporabnik spletne trgovine,
- gost je vsak, ki opravi hitri nakup in se pred in med nakupom ne registrira.
Ob registraciji v spletni trgovini pridobi uporabnik svoje uporabniško ime, ki je enako njegovemu e-poštnemu naslovu, ter geslo. Če želi uporabnik svoj e-naslov ali geslo spremeniti, lahko to stori kadarkoli v svojem uporabniškem profilu.
Dostopnost informacij
Gtocka.si se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, ID za DDV)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane uporabnika vračilo izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki
Ponudba izdelkov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba gtocka.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cena v spletni trgovini gtocka.si je enaka tako za člane kot za goste spletne trgovine, razen v primeru, ko si član prisluži status VIP kupca.
Vse cene vsebujejo DDV ter veljajo ob potrditvi naročila s strani uporabnika in prodajalca.
Postopek nakupa in sklenitve pogodbe
Izbira izdelka:
V spletni trgovini gtocka.si izberite izdelek in kliknite na gumb »Dodaj v košarico«. Če želite nadaljevati z nakupovanjem z gumbom X zaprite okno košarice in nadaljujte z brksanjem. Če želite nakup zaključiti, kliknite gumb »Poglej košarico« ali »Na nakup«. V prvem primeru boste preusmerjeni na stran nakupovalne košarice, kjer lahko pregledate in urejate količine dodanih izdelkov ali jih odstranite iz košarice. Če kliknete gumb »Na nakup« boste preusmerjeni neposredno na nakupni proces za zaključek nakupa brez pregleda košarice.
Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Če želite iz nakupovalne košarice odstraniti določen izdelek, morate klikniti na ikono X, ki se nahaja levo od naziva izdelka. Če želite v košarico dodati določen izdelek, se morate vrniti nazaj v spletno trgovino. Za nadaljevanje z zaključkom nakupa, kliknite gumb »Nadaljuj na nakup«, ki se nahaja na desni strani okna.
Nakupovalna košarica in zaključek nakupa:
Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja:
Osebni podatki (ime, priimek, e-poštni naslov, telefonska številka)
- Naslov za dostavo in naslov za račun (če se razlikuje od dostavnega naslova)
- Promocijska koda / darilni bon: Na desni strani okna je vnosno polje za vpis promocijske kode ali kode darilnega bona. Po vnosu kode kliknite na gumb »Dodaj« in sistem bo preračunal vrednost nakupa ter odštel popust, ki je bil s promocijsko kodo ali darilnim bonom dodeljen.
- Način in strošek dostave: izbirate lahko med dostavo s Pošto Slovenije, GLS dostavno službo in osebnim prevzemom. Pošta Slovenije in GLS nudita dodatne dostavne možnosti, ki jih najdete na tej povezavi.
- Način plačila: izbirate lahko med plačilom po povzetju, s plačilno kartico, plačilom po predračunu (bančno nakazilo) ali plačilom preko PayPal sistema.
- Opis tehničnih postopkov sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila in pregled vsebine naročila:
- Vse podatke, ki ste jih oddali tekom oddaje naročila lahko preverite in popravite s klikom na ikono svinčnika in »Uredi«, ki se nahaja desno od naslova posameznega koraka oddaje naročila.
- Na desni strani so prikazani naročeni izdelki ter vsi podatki, ki ste jih vnesli med zaključkom nakupa. Če izdelki niso vidni, kliknite na povezavo »Prikaži podrobnosti« in odprli se vam bodo vsi naročeni izdelki. S klikom na ikono svinčnika in »Uredi« lahko urejate vsebino naročila tako, da odstranite izdelke.
- Potrditev naročila in zaključek: Po izboru načina plačila, se morate strinjati s splošnimi pogoji poslovanja in klikniti na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila«. Po oddanem naročilu se odpre nova stran s tekstom o uspešni oddaji naročila z vsemi podatki.
Postopek obveščanja o nakupu:
- Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da smo naročilo sprejeli. S prejemom tega obvestila se šteje kupoprodajna pogodba za sklenjeno.
- Vsak kupec po odpremi naročenih izdelkov na e-pošto prejme sledilno številko in povezavo preko katere lahko spremlja stanje pošiljke. Če ste registriran uporabnik, lahko sledite statusu naročila preko uporabniškega vmesnika.
- Gtocka.si vas lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče na vašo kontaktno številko, ki ste jo vnesli med postopkom nakupa.
- Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak, le da pri vnosu osebnih podatkov vpišete še naziv podjetja in davčno številko.
- Možnosti plačila so enake tako za fizične kot tudi za pravne osebe.
- V kolikor ste za način plačila izbrali plačilo po predračunu boste poleg sporočila o sprejetem naročilu prejeli tudi dodatno sporočilo s podatki za plačilo.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in uporabnikom je v spletni trgovini gtocka.si sklenjena v trenutku, ko gtocka.si pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Kupoprodajno pogodbo sestavlja elektronsko sporočilo o potrditvi naročila in splošni pogoji, kot so veljali v trenutku oddaje naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot tudi za uporabnika.
Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini gtocka.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec uporabniku omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.
Kupoprodajna pogodba (t.i. prvo e-sporočilo o statusu naročila) in splošni pogoji, ki so veljali ob oddaji naročila so v elektronski obliki shranjeni na strežniku gtocka.si in je uporabnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Način plačila
Spletna trgovina gtocka.si omogoča naslednje načine plačila:
- s kreditno kartico ali PayPal plačilno metodo preko sistema PayPal ob oddaji naročila,
- po predračunu na račun podjetja,
- z gotovino ob dostavi paketa preko Pošte Slovenije,
- z gotovino ali kartico ob dostavi paketa preko dostavne službe GLS
- z gotovino ob osebnem prevzemu paketa na prevzemnem mestu,
- z darilnim bonom ali darilno kartico (več si preberite TUKAJ)
V primeru plačila po predračunu bo prodajalec uporabniku na e-naslov, naveden ob oddaji naročila, poslal predračun za kupnino in poštnino za naročilo (če je poštnina brezplačna, bo predračun le za kupnino). Ko bo predračun poravnan, bo naročilo poslano v nadaljnjo obdelavo in v najkrajšem možnem času odpremljeno uporabniku. Če predračun ne bo poravnan v roku 3 delovnih dni, bo prodajalec to razumel kot preklic naročila in ga kot preklicanega tudi označil, blago iz naročila pa bo vrnjeno v prodajo v spletno trgovino.
Dostava in prevzem
Pošiljke naročene preko spletne trgovine gtocka.si dostavljamo preko pogodbenih partnerjev Pošta Slovenije in GLS. Prodajalec si v izrednih primerih pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Naročila oddana preko spletne trgovine Gtočka.si dostavljamo samo na območju Republike Slovenije in Hrvaške. V kolikor nimate veljavnega naslova v Republiki Sloveniji ali na Hrvaškem, lahko pošiljko prevzamete osebno na našem prevzemnem mestu v Ljubljani ali v enem izmed paketomatov Pošte Slovenije ali GLS paketni trgovini. Če želite dostavo paketa v katero koli drugo državo v EU lahko paket pripravimo, dostavo pa uredite sami preko izbranega ponudnika in nosite s tem povezane stroške.
Strošek dostave za naročilo na območju Republike Slovenije je 3,70€ in 6,50€ na območju Republike Hrvaške, ne glede na težo ali količino paketov. V primeru, da skupni znesek naročila presega vrednost 60€ pa je dostava brezplačna tako v Republiki Sloveniji kot na Hrvaškem. Dostava je brezplačna tudi za določene izdelke, katere prodajalec sprotno lahko spreminja in objavlja (v primeru akcijske ponudbe), če ob takšnem izdelku kupite tudi druge izdelke, brezplačna poštnina velja za celotno naročilo.
Možnosti dostave in cene za območje Republike Slovenije
- Dostava na dom z GLS dostavno službo – 3,70€
- Dostava v GLS Paketno trgovino ali GLS paketomat – 3,70€
- Osebni prevzem na prevzemnem mestu v Ljubljani – Brezplačno
- Dostava na dom s Pošto Slovenije – 3,70€
- Poštno ležeče – dostava v vašo poštno poslovalnico – 3,70€
- Dostava v PS Paketomat – 3,70€
- Dostava na BS Petrol s Pošto Slovenije – 3,70€
Možnosti dostave in cene za območje Republike Hrvaške
- Dostava na dom z GLS dostavno službo – 6,50€
Čas dostave in odpreme paketa
GLS
V kolikor je bilo naročilo oddano do 12. ure, kot način plačila pa je bil izbran katerikoli način z izjemo plačila po predračunu in je naročeno blago na zalogi v skladišču prodajalca, si bomo prizadevali, da naročene izdelke prejmete že naslednji dan. Kljub navedenemu velja splošni dostavni rok 2-3 delovne dni.
Pošta Slovenije
V kolikor je bilo naročilo oddano do 14. ure, kot način plačila pa je bil izbran katerikoli način z izjemo plačila po predračunu in je naročeno blago na zalogi v skladišču prodajalca, si bomo prizadevali, da naročene izdelke prejmete že naslednji dan. Kljub navedenemu velja splošni dostavni rok 2-3 delovne dni.
Prodajalec ne prevzema odgovornosti v primeru zamude dostave. Vse spore in poizvedbe, ki izhajajo iz tega naslova mora uporabnik uveljavljati zoper izbranega ponudnika dostavnih storitev, katerega je uporabnik izbral pod možnostmi dostave. V primeru, da uporabnika ob dostavi ni na naslovu, bo dostavljalec pustil obvestilo o dostavi ali kupca obvestil preko oddanih kontaktnih podatkov ob naročilu z možnostjo ponovne dostave ali dostave v paketomat PS oz. GLS ali paketno trgovino GLS.
V primeru izbranega načina plačila po predračunu roki iz prejšnjega odstavka pričnejo teči z dnem prejema plačila na transakcijski račun podjetja.
Osebni prevzem
Osebni prevzem naročenih izdelkov v spletni trgovini gtocka.si je možen na prevzemnem mestu v Ljubljani. Vaš paket bo na prevzem pripravljen najkasneje v roku 1 ure po oddaji naročila, v kolikor je naročeno blago na zalogi v skladišču.
Prevzemno mesto se nahaja na naslovu Stegne 23, 1000 Ljubljana. Osebni prevzem paketa lahko opravite vsak dan od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro. Paket lahko prevzamete po prejetem obvestilu, da je bil paket pripravljen na prevzem. Osebni prevzem je brezplačen.
Če uporabnik pri prevzemu pošiljke opazi, da je pošiljka poškodovana, mora o tem na kraju obvestiti dostavljalca, kateri mora izpolniti zapisnik o poškodovani pošiljki.
Doplačila ob dostavi
V posameznih primerih je kupec za prevzem paketa ali plačilo odkupnine dolžan plačati provizijo, ki jo zaračunavajo dostavne službe ali ponudniki za prevzem paketa. V spodnjem seznamu so prikazana doplačila, ki jih zaračunavajo ponudniki za plačilo odkupnine ali prevzem paketa:
- Dostava na dom z GLS dostavno službo – NI DOPLAČIL
- Dostava v GLS Paketno trgovino – DOPLAČIILO v primeru dostave na BS Petrol, OMV ali trafiko 3DVA v znesku 1,05€ za plačilo odkupnine. Dodatno doplačilo za vročanje paketa na BS Petrol v znesku 0,45€
- Dostava v GLS paketomat – NI DOPLAČIL
- Osebni prevzem na prevzemnem mestu v Ljubljani – NI DOPLAČIL
- Dostava na dom s Pošto Slovenije – NI DOPLAČIL
- Poštno ležeče – dostava v vašo poštno poslovalnico – NI DOPLAČIL
- Dostava v PS Paketomat – NI DOPLAČIL
- Dostava na BS Petrol s Pošto Slovenije – DOPLAČILO za vročanje paketa na BS Petrol v znesku 0,45€
Izdaja računa
Gtocka.si ob dostavi ali osebnem prevzemu naročenih izdelkov uporabniku v paket priloži tudi račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Darilni boni
Darilni boni so del prodajnega programa spletne trgovine gtocka.si. Darilni bon uporabnik po naročilu prejme v fizični obliki. Na željo uporabnika lahko darilni bon prejme tudi v elektronski obliki, če to zahteva z opombo ob oddaji naročila.
Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, prodajalec pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup preko spletne trgovine gtocka.si.
Uporabnik lahko izbira med različnimi vrednostmi darilnih bonov, ki so objavljeni v spletni trgovini, za unikatno vrednost bona pa je primoran kontaktirati prodajalca na elektronski naslov info@gtocka.si. Vrednost darilnega bona je lahko minimalno 10€ in maksimalno 1000€.
Z vsakim darilnim bonom uporabnik prejme promocijsko kodo, ki je enaka serijski številki bona in jo lahko uveljavlja za plačilo v postopku oddaje naročila na koraku »plačilo«.
Darilni bon je ob plačilu potrebno izkoristiti v celoti, saj morebitne razlike zneska darilnega bona ne vračamo v obliki drugega bona ali gotovine. Bon tako lahko izkoristite v celoti za plačilo vašega naročila ali delno plačilo, v kolikor je naročilo višje vrednosti od vrednosti darilnega bona.
Promocijske kode
Promocijske kode izdaja prodajalec za lastno promoviranje določenih izdelkov, znamk ali storitev. Promocijske kode so lahko objavljene na družabnih omrežjih, kateri koli spletni strani podjetja, poslani po elektronski pošti ali objavljeni v katerem koli drugem javnem mediju, letaku, prireditvi ipd...
Promocijska koda lahko vsebuje znesek ali odstotek popusta in je lahko uporabljena le enkratno za vsako naročilo. Promocijske kode so časovno omejene, veljavnost ponudbe pa je prodajalec dolžan objaviti ob objavi kode.
Ugodnosti ali popusti pridobljeni z uporabo promocijske kode, se med seboj ne seštevajo. Pri vsakem oddanem naročilu lahko koristite samo eno promocijsko kodo.
Točke zvestobe
Točke zvestobe ali bonus točke kupci v spletni trgovini www.gtocka.si prejmejo ob vsakem nakupu v kolikor so člani (registrirani uporabniki). Ob nakupu izdelkov boste za vsak € prejeli 1 bonus točko, katere se zbirajo na vašem računu. Vsaka bonus točka pa je v € vredna 0,05€.
Bonus točke se izdajajo za vsak polni €, zato ob nakupu izdelka za 20,00€ prejmete 20 bonus točk, prav toliko pa jih boste prejeli če bo kupljen izdelek 20,90€.
Točk zvestobe kupec ne prejmeza znesek plačane poštine ali dostave izdelka.
Točke zvestobe kupec na svoj uporabniški račun prejme po uspešno zaključenem naročilu. Naročilu se šteje za uspešno zaključeno, ko je kupec paket prevzel od dostavne službe ali na prevzemnem mestu prodajalca in poravnal celotno kupnino.
V primeru kasnejšega vračila celotnega naročila ali posameznih izdelkov, prodajalec kupcu iz uporabniškega računa odvzame točke zvestobe, prejete za vrnjene izdelke.
Plačilo z bonus točkami:
Prejete bonus točke lahko registriran član uveljavlja ob nakupu izdelkov na gtocka.si. Svoje bonus točke lahko registriran član v uporabniškem profilu spremeni v kupon v vrednosti točk (1 točka predstavlja protivrednost 0,5 EUR, kot opisano zgoraj), s katerim izvede polno ali delno plačilo novega naročila. S spremembo bonus točk v kupon registriran član prejme promocijsko kodo, ki jo lahko uveljavlja v postopku oddaje naročila na koraku »plačilo«. .
Primer: če razpolagate z 200 bonus točkami je vrednost le teh 10,00€ in jih lahko porabite za nakup ali delno plačilo vašega naročila.
Točke zvestobe mora kupec vnovčiti v roku 6 mesecev po prejemu točk na svoj uporabniški račun. Če kupec točk v tem času ne izkoristi, le te zapadejo in se izbrišejo iz uporabniškega računa. Zapadlih točk kupec ne more pridobiti nazaj in jih tako tudi ni možno več izkoristiti.
Ocene in mnenja
Ocene in mnenja, ki jih uporabniki napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjena skupnosti vseh uporabnikov. gtocka.si omogoča, da mnenje napiše kateri koli uporabnik spletne trgovine pred dokončno objavo pa jih upravljalec spletne trgovine lahko pregleda. Mnenja in zapisi, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali po oceni gtocka.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem, ne bodo objavljena.
Z oddajo mnenja oziroma komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in gtocka.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Gtocka.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu gtocka.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.
Avtor mnenja ali komentarja hkrati zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za zapisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na gtocka.si.
Garancije
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki kot so določeni z veljavno zakonodajo in navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku pri katerem zakon in podzakonski akti določa obvezno garancija. Uporabnik lahko garancijo uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali na njegovem pooblaščenem servisu, ta pa je dolžan odpraviti napake v roku 45 dni. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od uporabnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec uporabniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v navedenem roku ne popravi ali nato ne zamenja blaga z novim, lahko razdrete pogodbo ali zahtevate znižanje kupnine. Pravice potrošnika iz tega odstavka ugasnejo po dveh letih od dneva, ko ste zahtevali brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.
V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.
Stroške pošiljanja izdelkov v garancijsko popravilo krije kupec, po opravljenem pregledu in ugotoviti upravičene reklamacije ter popravilu ali zamenjavi blaga pa bo prodajalec stroške kupcu povrnil.
Vračila
Uporabnik nima pravice do odstopa od pogodbe skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov za katerekoli izdelke, ki jih ponuja prodajalec preko spletnega mesta gtocka.si, in sicer iz razloga neprimernosti vračila zapečatenega blaga zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec pod dostavi odprl pečat. Ta določba se ne upošteva za izdelke, za katere oz. za katerih kategorije je izjema izrecno določena v nadaljevanju:
- Izdelki, ki niso bili odprti in uporabljeni
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, kjer ima uporabnik pravico, da odstopi od pogodbe, lahko v roku 14 dni podjetju na elektronski naslov info@gtocka.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu prodajalcu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog odločitve.
Odstop od pogodbe na daljavo lahko uveljavljate tudi s posredovanjem izpolnjenega obrazca, katerega si lahko prenesete TUKAJ.
Blago morate vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Blago vrnete na naslov: Pervisio d.o.o., Stegne 23, 1000 Ljubljana, Slovenija. Edini strošek, ki vas bremeni pri odstopu od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.
Izdelek morate vrniti nepoškodovan, poslan v originalni še neodprti embalaži in v nespremenjeni obliki in količini. Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Ob uveljavljanju pravice do odstopa mora uporabnik predložiti tudi kopijo računa in osebne podatke, v kolikor obstaja dvom glede upravičenosti do odstopa od pogodbe ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino..
Vračilo vseh prejetih plačil bomo opravili v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu, ob čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila do prevzema vrnjenih izdelkov ali dokler uporabnik ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj. Uporabnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Uporabnik v zvezi z vračilom izdelkov skladno s tem poglavjem krije stroške vračila blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma darilni bon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vračajo. Na vaš TRR se vrne le vplačani znesek, obenem pa prejmete tudi novo promocijsko kodo oziroma darilni bon z istimi pogoji.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega poglavja nosi potrošnik.
Odgovornost za stvarne napake
Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve.
Uporabnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna:
- kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet
- kadar izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene ali predpisane
- kadar je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila
Kako se preverja primernost izdelka?
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Odgovornost za škodo
Gtocka.si si prizadeva, da v promet daje samo izdelke z visokimi standardi kakovosti in varnosti. V kolikor iz katerega prodanega izdelka izvira škoda, lahko uporabnik zahteva povračilo škode skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov. Če proizvajalca ali uvoznika ni mogoče ugotoviti, lahko oškodovanec od prodajalca pridobi podatke o tem, kdo je proizvajalec oziroma uvoznik, ali katera oseba mu je izdelek dobavila.
Varnost
Gtocka.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Gtocka.si v te namene uporablja 256 bitni SSL certifikat, izdan iz strani pooblaščene organizacije.
Varovanje osebnih podatkov
Gtocka.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Več podrobnosti o varovanju vaših osebnih podatkov lahko najdete tukaj.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju »Politika zasebnosti«. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni in resnični.
Komunikacija
Gtocka.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala:
- - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- - pošiljatelj bo jasno razviden,
- - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih: način odjave od prejemanja oglasnih sporočil in želja uporabnika, da ne želi sprejemati oglasnih sporočil, bo izrecno upoštevana.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina gtocka.si in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
Gtocka.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da gtocka.si ne uspe popraviti podatkov na spletni trgovini. V takem primeru bo prodajalec uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
Gtocka.si ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja in komentarji so pred objavo lahko pregledani in takšni, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerni, zavajujoči ali žaljivi, tudi izbrisani. Gtocka.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih in komentarjih.
Gtocka.si si pridržuje pravico odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vrednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
S sprejemom teh splošnih pogojev se strinjate z izključitvijo odgovornosti gtocke.si za škodo povzročeno iz lahke malomarnosti in ki nastane iz naslova obiska ali sklepanja pogodb ali drugih interakcij ali odnosov, ki nastanejo ali se izvajajo preko spletnega mesta gtocka.si.
Pritožbe in spori
Gtocka.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnave pritožb.
V primeru težav se uporabnik s prodajalcem lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@gtocka.si. Postopek pritožbe je zaupen.
Gtocka.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si gtocka.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Pervisio d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Gtocka.si kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo TUKAJ.
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2019/22/ES.