Ker se zavedamo, kako pomembne so različne možnosti plačila, smo poskrbeli, da boš svoje naročilo lahko plačal/a na več različnih načinov.
Če svoje izdelke želiš plačati ob prevzemu paketa, v zaključku nakupa izberi možnost Plačilo ob prevzemu. Tako boš izdelke lahko plačal/a kurirju GLS ob dostavi z gotovino ali kartico, če pa boš izbral/a dostavo s Pošto Slovenije je plačilo možno le z gotovino.
Če pa izdelke želiš plačati že ob oddaji naročila lahko to storiš na več načinov. Omogočamo ti izbiro plačila preko spleta s sistemom PayPal, plačilo s kartico in plačilo preko bančnega nakazila na TRR našega podjetja.
Če boš izdelke prevzel/a v naši poslovalnici lahko naročilo ob prevzemu plačaš tako z gotovino kot tudi s kartico, seveda pa tudi v tem primeru lahko naročilo plačaš že preko spleta na zgoraj omenjene načine.
Imaš vprašanje v zvezi s plačilom ali oddajo naročila? Pokliči nas na 040 819 384 ali nam piši na info@gtocka.si in z veseljem ti bomo pomagali.
Oddano naročilo v naši spletni trgovini lahko plačate na različne načine ob oddaji naročila ali po prevzemu paketa. Možni načini plačila so:
- s kreditno kartico ali PayPal plačilno metodo preko sistema PayPal ob oddaji naročila,
- po predračunu na račun podjetja,
- z gotovino ob dostavi paketa preko Pošte Slovenije,
- z gotovino ali kartico ob dostavi paketa preko dostavne službe GLS
- z gotovino ob osebnem prevzemu paketa na prevzemnem mestu,
- z darilnim bonom (več si preberite TUKAJ),
- z uporabo promocijske kode (več si preberite TUKAJ).
V primeru plačila po predračunu bo prodajalec uporabniku na e-naslov, naveden ob oddaji naročila, poslal predračun za kupnino in poštnino za naročilo (če je poštnina brezplačna, bo predračun le za kupnino). Ko bo predračun poravnan, bo naročilo poslano v nadaljnjo obdelavo in v najkrajšem možnem času odpremljeno uporabniku. Če predračun ne bo poravnan v roku 3 delovnih dni, bo prodajalec to razumel kot preklic naročila in ga kot preklicanega tudi označil, blago iz naročila pa bo vrnjeno v prodajo v spletno trgovino.